Wednesday, October 2, 2013

Peroleh Semangat

Assalamualaikum, Alhamdulillah, Atas sokongan kawan-kawan yang membaca preview blog kisah -The Story of How It all Started....-, saya akan cuba dan berusaha untuk habiskan. Sokongan kawan-kawan amat-amat diperlukan dan dihargai sangat-sangat. Mudah2an kisah 'novel' yang akan dibuat memberi nilai dan makna pada kita semua. bukan untuk menunjuk-nunjuk, tetapi kisah ini yang selalu berulang-ulangkali terbayang di fikiran saya dan ianya cuma terjadi sekali dalam hidup saya. moga kita sama-sama hargai apa yang kita ada terutama ayahanda dan bonda kita. Doakan untuk saya dan mudah-mudahan Allah memberikan limpahan kebahagiaan, ketenangan, kerahmatan serta rezeki kepada anda semua. Amminn....Taqabbalallahu minna wa minkum.... *kalau sudi, silakan join blog saya... :)

No comments:

Post a Comment